Jag ska göra någonting, jag ska slå er med häpnad

Känner att det här med att blogga har slutat varit min grej, iaf nu när internet är så dåligt och jag har knappt ork till att kliva upp på morgonen.
Tänke iaf på mina trogna läsare, som trotts min kassa uppdatering håller sig kvar, och slänger ner ett inlägg när jag inte har något att göra.
Idag var det som vanligt skolan och inget mer om det. Efter kom mamma och hämtade mig för att gå till polisen och swedbank för att fixa nytt id/kort. Kan bara säga att mitt id-kort är hemskt, hemskt och åter hemskt men en förbättring från förra gången. Personen som har min plånbok nu skrattar väl ihjäl sig åt det där fotot. Nu kommer hälften av er tänka "ja, men alla blir väl fula". Ah, kanske är sant men inget slår mitt. Till och med min familj skrattade och sa att jag såg hemsk ut...

Nej nu ska jag sluta klaga på mina tragiska i-lands problem och kolla på House. Jag har dock grammatik prov i engelska imorgon och borde plugga. Men det är många saker jag borde göra i mitt liv, och plugga är inget jag prioriterar. Så nu ska jag göra mig en kopp ört te och mosa en banan och sätta mig framför min favorit.

OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0