Någon dag in på åre resan

Ska snart hoppa ner i sängen, men innan så tänkte jag frälsa er med mitt inlägg.
Åre dagen har varit riktigt fin, stålande sol, -5 och perfekt underlag! Har verkligen saknat skidor och att kasta sig ut i backen första gången är alltid något speciellt. Tyvärr blir det inga skidor för mig imorgon..för det första blev det för mycket för mitt knä och för det andra har jag HÖGAR med plugg. Surt att lämna en dag till plugg istället för skidor, men sånt är livet.

Bloggar säkert imorgon, kyss!


Föralltid min favorit bild.

Kommentarer
Postat av: Sannie

Om du hade superkrafter, vilken hade du velat ha då? :)

2011-02-25 @ 10:48:45
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0