Och vi satt på gräset, som växte i takt med himlen

Näst sista dagen i Åre var det helt perfekt väder..verkligen helt perfekt! Det hade varit underkylt regn under natten, men på morgonen var det +2, strålande sol och lite halv smörigt men samtidigit hårt underlag. Valde ju redan igår att stannade hemma på förmiddagen och plugga fysik. Märkte då att jag faktiskt inte kunde så mycket så jag fick lite panik, men efter två timmars pluggande så började det komma tillbaka och i slutet kände jag mig ganska säker på det.
När Rasmus och pappa kom tillbaka så kunde jag inte hjälpa mig, utan jag följde med. Ångrar det inte för en sekund, för som jag sa var vädret perfekt.

Under kvällen har vi varit ute på Broken och nu har jag och Rasmus kommit hem och precis kollat klart på 'Livets ord' med Magnus Betner. Klockren kille, helt jävla perfekt i varje ord han säger.

Nu ska jag väl snart hoppa ner i sängen och sova, har en hel dag med skidor framför mig!

OverAndOut


Kommentarer
Postat av: Sannie

tankeläsning vore coolt! :D men något som hade vart häftigt vore om man kunde andas under vattnet :D

2011-02-27 @ 22:17:47
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0