Sometimes I feel like the whole world is mine

Jag är en kina-mats-oskuld, men jag känner att jag äntligen är redo. Så om tjugo minuter ska jag åka in till Strängnäs med Saga och Jasmina för att käka kina mat. Låwiza skulle kanske komma med, men hon är redan i Strängnäs så..

Dagen var förvånansvärt bra, jag tror jag lärde mig något på alla lektioner. Hade vikarie på spanskan och Annika var nästan inte ens i klassrummet på engelskan, vilket förklarade varför jag faktiskt känner mig duktig idag.
När jag kom hem pluggade jag fysik och samhälle och nu ska jag börja röra mig dom 7 meterna till bussen.
Systemisen är med, så jag kanske kan knäppa några bilder på mina snygga vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0