Tell my voice what it takes

Säger man 12.30 på kvällen eller är det bara jag som är lost och skriver 00.30? För att säga 12.30 är ju mer som om det vore halv ett på dagen, inte på kvällen.
Vi släpper det och går vidare mot kvällen. Hade faktiskt en riktigt rolig kväll, inget spårade, massvis med folk och själv hade jag det jätte trevligt. Verkar som om det bara blir trevligare och trevligare, vilket är mycketpra.

Ja, nu är jag hemma och min cola tog just slut. Ska ställa klockan på nio imorgon för att vid tio ska jag befinna mig på tennisbanan igen för första gången på kanske två månader. Men ska jag spela, neeeej då, jag ska hindra små barn från att slå sönder skallen av sin kompis. Jag är jätte taggad och ser verkligen fram emot det...fast?
Så nu ska jag kolla på tåg hem och sen ska jag sova.

OverAndOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0