The name is Salvatore...as in saviour


Ordet 'perfekt' fick en helt ny innebörd för mig när Vampire Diaries först kom upp på min dator. Blåa ögon, brunt hår...Så.Jävla.Snygg.

Sitter här och halvt packar/halvt kollar på vd/halvt skriver labben. Får hjälp av Madde och Saga, så jag tror nog att jag får ner den nu. Men den svåra delen är väl själva skrivandet. Det är inte direkt som i nian, där man skriver hypotes, vad som händer och sen varför. Här ska man analysera och skit, allt ska vara utmärkt med rätt rubrik, typsnittet måste vara exakt och blaaah. Hatar rapporten och hatar att vi ska skriva en sjukt stor till fysiken snart. Det är tur att jag och Saga ska göra den tillsammans, annars vet man aldrig vad som hade stått i den rapporten. Något i stilen med: Klossen accelererar i 0.09 m/s för att jag verkligen inte bryr mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0