This is hurtfull.

Så där, nu ska jag hoppa ner i min säng! Jag har under kvällen packat klart, skrivit labben, kollat på vb, laddat ner lite ny musik ect. Väntar på de tre sista vb avsnitten men dom ska få ladda ner när jag sover. Min dator är ju på, med tankte på ljudboken som jag somnar till.

Imorgon blir det en dag på vägen med pappa. Åre väntar på oss och jag hoppas att allt kommer lösa sig. Holiday club är sjuka när det gäller boendet, vi ska ju ha förtur på alla rum och rabatt med tanke på att vi är medlemmar och allt sånt där. Men nu är nästan alla rum förbokade sedan månader tillbaka, eftersom det är världskuppen i skidor. Tydligen bryr sig många om det vilket gör att HC inte direkt kan hålla det dom ska till mig och pappa. Åhh, hoppas bara på att allt löser sig..vill inte ta in på något random hotell. Full service, spa, gym, åtta olika bastur, bowling, vattenpalats, två restauranger och minigolf är bara lite Holiday Club erbjuder sina gäster, och jag kommer sakna det om vi inte bor där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0