Töntarna

Eftersom jag vill se highlightsen när HV vann över Lhc med Elitserie-tv vägrar lägga ut den så får jag väl vänta då, och inget passar bättre än att blogga i väntan på saker.

Kvällen spenderades med hockey, House och en sjuk konversation med Jasmina över fb. 132 kommentarer är vi uppe i på ett inlägg, blir nästan rekord!
Imorgon ska jag som vanligt till sjukgymnasten och sedan vidare till skolan. Tre lektioner och sen hem för att plugga och för hoppningvis träna lite. Nu är det en vecka sedan och får jag inte röra på mig snart så kommer jag bli lat och sluta som en soffpotatis där min enda glädje i livet är när mina tv-program börjar.

Vi avslutar med att hockeyligan är dumma i huvudet och inte lägger ut dagens viktigaste match och att jag måste sova snart, annars kommer jag inte komma upp imorgon.

Edit: Mehheee, hvtv la ut den, så nu hoppar jag ner i sängen.

OverAndOut


Jag saknar min engelska-hemma-fru ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0