The world isn't split in good people and death eaters


Om det här är sant, är det jävligt mycket respekt!

Kom hem från matchen för någon timme sedan. Efter att ha spelat i max fem minuter gör jag självklart illa mig..som om ni ens blir förvånade längre? Vred knät, men det känns bättre nu faktiskt. Ska dock skaffa en voodoo docka på tjejen (nej, okej tanten..) som knuffade mig och roa mig genom att sticka igenom nålar i hennes knä så hon får se hur det känns...hora.
Ikväll blir det maybe Strängnäs, men vi får se. Ska först fixa skjuts hem och får jag det så drar jag! Har saknat att festa i Strängnäs så jag är grymt taggad.

Om fem minuter är det hockey och sen får vi gäster. Ett nyligen skilt par..haha! Hoppas det blir matkrig eller bråk, känner för att se andra lida idag. Nee, förlåt..(men lite kul skulle det allt vara).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0