The truth is..

Jag vet inte varför blogg.se vägrar lägga upp mina inlägg men så är det, och jag fortsätter försöka tills det fungerar.

Tennisen mot pappa gick iaf riktigt bra! Skulle vi spelat med poäng skulle jag nog vunnit, alla slagen satt även under "matchen", fast det på uppvärmningen gick riktigt dåligt. Det tog ett tag innan jag vande mig att jag faktiskt spelade mot en person som slog tillbaka bollarna. Jag är van att i princip stå i mitten och slå bollen över till andra sidan och sen börja om...ärligt talat nu. Jag spelar mot personer som är 4-5 år efter mig i utveckling, så att spela tennis är ingen konst.
Klockan börjar bli mycket, spenderade kvällen framför hockey, solsidan, time out och wallander tillsammans med min underbara vän glass. Älskar söndags kvällen, det ända positiva i en dag fyllt av negativa saker. Kan även säga att min älskade Daniel Larsson från Hv briljerade i mål idag när Sverige slog Finland.

Imorgon är det som alla säkert vet, alla ♥ dag. Jag har ingen pojke som är mitt hjärta nu för tiden, men jag har andra hjärtan, som mina underbara tjejkompisar.
Saga kommer inte vara i skolan imorgon för att hon ska fira 15 månader med Robin (grattis sötisar!) men jag tänkte dra med mig Linnea i min grupp och sen har jag både Jasmina och Lovisa i skolan. Efter skolan hade jag tänkt gå till gymmet och plugga.

Nu vet ni vart jag kommer befinna mig dom nästa 24 timmarna, fast jag lär nog kika in här ändå, bara för att berätta att jag lever.



OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0