The order of the Phoenix

Att fira alla hjärtans dag utan pojkvän kan jag överleva, men att spendera den helt själv känns halv kasst. Jag är van att vara utan föräldrar, men det känns fortfarande på speciella dagar, som födelsedagar eller som idag, alla hjärtans dag. Pappa kom hem nyss, åt en kaka och somnade.

Imorgon är det tisdag, vilket betyder fysik, natur, samhälle. Kom precis på att jag har en hemlabb till söndag och säkert jävligt mycket mer i natur. Såg nyss på fronter att jag har frågor som jag har tappat bort tills på onsdag. Får väl kopiera av Saga, hon har säkert mycket bättre svar än vad jag hade.

Innan jag somnar ska jag ladda över Harry Potter boken på min ipod. Känner att det är dax, så jag kan få lite mys på vägen till skolan.



(Btw, är någon ens förvånad att Foppa slutar? Även fast det är en jävligt stor förlust för svensk hockey, så kom igen..att göra comeback lite då och då och sedan sluta en vecka senare är hows Foppa rolls. )

OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0