LW

Min kväll har väl inte varit optimal..febern kom tillbaka och jag är slut i hela kroppen. Sen kom beskedet av att Lance Ward (forward i hv) inte kommer tillbaka. Hans son blev hjärtsjuk för ett par månaders sedan och han har varit borta nu under den tiden, och nu kommer han vara hemma i Kanada istället för att spela här. Jag förstår varför han väljer som han gör, även fast det är riktigt tråkigt, med tanke på hur bra han är. Förhoppningsvis kommer han tillbaka nästa säsong! Jag vet, ingen bryr sig utom jag, men det är min blogg, mitt lilla liv, och vare sig ni vill det eller inte är Hv en stor del av mitt liv och en stor del av min blogg.

Nu ska jag krypa ner i min säng och försöka sova. Mår jag inte allt för dåligt imorgon så har jag planer på att åka in till skolan, men allt är relativt.

OverAndOut


Är det bara jag (och Liket) som tycker att Andreas Falk och Tobbe från en annan del av köping är lika?!?! Det syns inte direkt på bilden nu, men om man kollar på videon syns det mycket tydligare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0