The dark lord doesn't rest

Kan väl inte säga att min fredag har varit speciellt rolig. Ingen Olleballe, utan spenderade kvällen med smält choklad, bilar och VD. Men min smälta choklad börjar försvinna och pappa + morbröder spelar wii i vardags rummet så det kan jag inte heller göra. Dom verkar ha det riktigt kul, men jag har ännu inte sett en enda person som haft det tråkigt medan dom spelade wii. Dom verkade ha så kul att jag tillslut gick och var med. Det vart faktiskt många skratt!

Som sagt var mitt kväll inte super, men jag förväntar mig mer imorgon. Mycket mer! Ska nämligen till Eskilstuna med Jasmina och kanske Saga, om hon lär sig att svara på sin mobil. Men jag har en aning om att hon kan vara med Robin, därför tänker jag låta henne vara och inte terra.
Nu ska jag sova, kliver upp vid 10 imorgon och jag vill vara utvilad!

OverAndOut


This is everything I want. Men det jag ska ha är den ljusa kavajen och skärpet med leopardmönster från H&M, chinos och blus från Gina Tricot, Blå blus från Monki eller den beigea från BikBok, transparenta skjortan och smyckena från BikBok. + en plånbok, pannband och en korsett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0