I may be bad, but I'm perfectly good at it

Nu har jag äntligen, efter åtta veckor av slit, lov! Har inte slagit mig ännu, men kommer nog komma när jag sitter i bilen, men mina skidor och mitt och pappas speciall åk-godis på vägen upp till Åre. Kommer suga utan älsklings-stugan, men rummen på Holiday Club är minst lika mysiga. Älskade bror ska också upp till Åre med oss, men han kommer lite senare.

Dagen var väl inte så jätte nödvändig. Det blev bara en lektion under hela dagen, naturkunskap.
När jag kom hem gick jag till Apoteket och köpte nödvändiga saker, som Alvedon&Ipren (♥), ob, p-p och nagel förstärkande. Så nu ska mina naglar få vård som dom mycket väl behöver, med tanke på hur hemska dom ser ut. Medan jag gör det ska jag låta Vampire Diaries spelas upp på min dator, är redan klar med säsong ett och jag började kolla igår. Känner mig nu officiellt som en nörd.
Fick precis överrasknings besök av morbröder och tydligen så kommer mina kusiner i morgon. Undra om mina föräldrar sagt det eller om jag glömt bort det..troligtvis det sista!

Imorgon är mina planer att åka in till Eskilstuna för en liten shopping spree, gärna med sällskap! Eftersom mitt kort är laddat med några hundralappar och jag är super sugen på lite nytt.
Hade tänkt köpa en ljus kavaj som jag letat efter i år, lite ringar, örhängen, halsband, en ljus blus och ett hårband. Mitt är hos en person som vägrar ge tillbaka det...crak-pundare..

Förlåt för mitt mil långa inlägg, hopppas att ni orkade läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0