When you are gone, I'm not sure that I want to stay

Matchen gick helt sjukt äckligt, haha. Ah, redo för div 2 är vi nog inte ännu..vi är vana att vinna så förlora passar inte riktigt oss.
Sedan jag kom hem har jag kollat på skidor och vd. Fick panik när jag bara hade två avsnitt nedladdade som jag inte kollat på, jag ska nämligen ha alla till Åre, så nu är min dator på full nerladdning.

Resten av kvällen ska jag gör klart för imorgon. Packa, måla naglarna, kolla på vd och kanske göra en natur labb. Kommer nog inte bli så, labben är komplicerad och jag har en enorm huvudvärk. Men hittar jag orken så får jag väl se till att göra den..då blir det i alla fall en mindre sak att göra klart under lovet. Har nämligen högar med saker som ska bli klara tills vecka 9, plugga fysik, göra en svenska redovisning+pp, skriva en engelska uppsatts och allt detta ska göras under lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0