When you can live forever, what do you live for?

Två av bestflickorna gick nyss efter att ha gosat i min säng, sveriges himmel är grön, och nu är mitt liv ganska underbart. Jag har världens finaaaste vänner (jag skojar inte, dom är fan bäst.), det är helg, jag missar ingen match i helgen för att det är ingen och mitt knä är lite bättre. Hade det inte varit för att jag gjorde något som liknade en bananhalkning och ett självmordsförsök utanför mitt hus så hade jag nog sluppit gått som Anders Nilsson i helgen. Men istället får jag fortsätta halta på ett tag till.

Sen kan vi ju avsluta med att jag inte gillar människor som tror att dom känner mig, människor som terrar eller killar som finns i dina drömmar men vägrar komma ut i verkligheten. Dom som är fast där och bara är där och är underbara i dina tankar...tänk om man skulle få göra som i sims, skapa din perfeka man och sen skriva ut honom och så blev han verklig. Men tänk vad tråkig världen skulle vara, alla skulle vara perfekta och det skulle inte finnas några mongon som man i hemlighet kan skratta åt.

Nej, nu ska jag som vanligt kolla på House, HVTV och sen safta mig med min nya ljudbok som jag fick av Madde!

OverAndOut




Kommentarer
Postat av: filuris

me love you

2011-02-05 @ 12:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0