And I'll have you know I'm scared to death

Jag vet inte vad jag ska skriva längre.

Idag har jag väl försökt att ta tag i det, känns inte som att gå runt och deppa gör det bättre. Bröt ändå ihop två gånger under dagen som gick, allt kändes bara skit. Hade noll koncentration, vilket inte direkt funkar när man har lång dag. Dagen räddades iaf av mina finaste vänner (♥), annars hade jag nog ganska snabbt tagit mig hem. Orkar inte gå in mer på vad som hänt, känns som om det bara är några personer som behöver få reda på mer.
Samhälls prov på dagen gjorde det inte bättre, men jag tror att det kan ha gått ganska bra.

Orkar inte skriva mer, kanske kommer upp ett inlägg i kväll. Stannar hemma och skiter i allt ikväll, ska köpa maltezers eller bilar&choklad. Imorgon ska jag spela match och försöka göra något. Livet går vidare, och något som jag alltid har växt upp med är att man ska bita ihop och gilla läget. Nu, i tiderna där det blir svårare, det är då det sätts på prov.


Världens bästa citat.

Kommentarer
Postat av: jasmina

jag älskar dig molly! <3

2011-02-11 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0