Who speaks swedish anyway?


Kan bara säga att Telia reklameerna börjar slå Icas, speciellt den här. Tror att jag kommer dö varje gång jag ser den..den är faktiskt bättre än bruden som blåser fjädrar på sitt barn. Telipasmuliapikasi..hahah.

Känner att min dag inte har gått åt till det jag ville. Gick först och handlade mat eftersom jag var själv (LYCKA) och när maten var klar och allt sånt så hade klockan blivit så mycket som sex. Satte mig vid sju och skulle fixa internet uppkopplingen och jag är fortfarande inte klar. Internet har vi, men fan ingen tv eller telefon. Så måste vänta tills fader min kommer hem.

Nu ska jag sätta mig och kolla på House till pappa kommer. Känns som om jag vill ha glass också, men det är bara måndag så jag får väl ta en frukt.

Kommentarer
Postat av: felicia

haha söte, du kanske menar tele2 ? ;)

2011-02-07 @ 22:09:39
URL: http://iqfria.devote.se
Postat av: molly

haha, joo det menade jag ;)

2011-02-07 @ 23:08:26
Postat av: Tele2

Hej Molly,



Vi på Tele2 är glada att läsa att du gillar vår senaste reklam och vi hoppas att du även kommer gilla våra kommande reklamer.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-02-09 @ 11:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0