Why do all good things come to an end?

Jag är sjuk, saknar fortfarande internet och tv och hittar inget att göra. Skulle mer än gärna spela wii, men orkar inte koppla in det själv. Ska istället ta min slav (pappa) tvinga honom och göra det. Eller, det beror på om han kommer hem..ibland gör han ju inte det.

Idag stannade jag hemma från skolan, kändes över ambitiöst att gå och alla som känner mig vet att jag inte alltid är så över ambitiös. Så dagen har spenderats i sängen, med sims och apelsiner. Mycket värd dag, förutom huvudvärken.

Nu kom jag på att vi har krossad choklad glass i frysen som ropar på mig. Borde kanske svara, jag är ju faktiskt sjuk?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0