You think the dead we loved ever truly leave us?

Äntligen har jag kollat ikapp House och Gossip Girl. Dock ett avsnitt kvar av GG, men jag klagar inte. Efter det ska jag sova, ska upp runt åtta...tidig match i Strängnäs och jag måste tagga till. Försöka förtränga allt och fokusera på en av dom sakerna jag älskar mest i denna värld. Hoppas även att Olivia kommer och kollar, känns som om hon är precis det jag behöver just nu.
Efter matchen ska jag hem och senare har vi middag hemma. Vet inte om jag vill vara med, kanske åker ner och äter på Berri istället.

Nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner och hoppas på att jag somnar snabbt. Några timmars sömn skulle sitta fint nu.

Funderar även på om jag ska göra en ny header och ta GG imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0