But then again, I don't remember you

Nu är jag redo för sängen, efter ett core pass och en timmes gym med Fanny. Fick ingen plats på Zumban, men när det väl var dax så sa Inger att jag kunde gå in. Men då hade jag redan fått ner Fanny till Mariefred så jag hoppade över den. Fick istället bli lite löpning och styrka. Tyvärr är jag klyftig som få personer på denna jord, så jag glömmer faktiskt mitt knäskydd och linda. Nu när jag börjar träna måste jag ha båda och nu hade jag inget..jag börjar starkt! Men det gick bra och väskan är nu ner packad med ett halvt Ipren paket ifall jag skulle dö.

Nu ska jag sova, skolan börjar ju som sagt imorgon ifall någon missat det. Kommer hem vid två och då ska jag packa, så vi får se när jag får tid här.

OverAndOut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0