det sexigaste som finns

Är det bara jag som älskar skånska och göteborgska på killar..finns tyvärr inget sexigare!
Och är det bara jag som hatar när glassen tar slut och man vill ha mer?

Vad händer annars i mitt liv, förutom att glassen tar slut och att jag bor på ett ställe där det inte finns killar med sexig dialekt...dagen började med träning hos sjukgymnasten och sedan satt jag i telefon med en fin pojke i en och en halv timme. Vi pratade om allt från himmel och jord, mest om min dator faktiskt. Han hjälpte mig och laga den, så nu ska jag beställa en ny hårddisk bara för att jag råkade tappa den i marken.

Kvällen kommer nog spenderas hemma vid House eller Wii och utan den där glassen som precis tog slut.

OverAndOut


Kommentarer
Postat av: Sn4pe

Vem är denna fina pojke? Hör av dig!!!!!!!!!!!!! <3

2011-01-05 @ 00:29:54
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0