Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Jag är död. Jag är sjuk. Jag vill hem.
Sitter på svenska lektionen, som förövrigt är 1 h och 20 minuter (kill me) och gör inget alls. Min hjärna orkar inte med det här efter att ha pluggat fysik och matte i 2 h och 30 minuter och ingen lunch. Skulle kunna mörda för en macka men jag får vänta, idrott efter det här. Om jag går eller inte är en bra fråga, har inga knäskydd med mig så det lutar åt att hoppa över det.
När jag kommer hem blir det mer fysik och sen ska jag spinna. Jag känner mig verkligen sjuk och har ingen ork alls. Vill bara falla ihop i en hög på golvet och sova.
Nu ska jag sluta vara emo och fortsätta 'jobba' i tio minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0