Hv71♥

Min armar skakar, så jobbigt var aerobox. Jätte jobbigt och skriva när armarna åker lite hit och dit hela tiden. Nu låter jag jätte svag vilket jag tyvärr är i mina armar..ändring på det nu!

Nu sitter jag och lyssnar på hockeyn, Luleå mot älsklingarna Hv. Tyvärr gjorde luleå mål precis, 4-3...men jag tror på mina älsklingar. Luuuuur, hv kviterade efter 10 sekunder. Kärleken är stoor.
Inte för att dom vinner, bara för att dom är i särklass världs bäst!

Nu ska jag dricka te i min säng och sen sova! Imorgon ska jag direkt till sjukgymnasten vid kvart över åtta. Jag vet inte riktigt om jag hinner med bussen till skolan..gör jag inte det får jag väl spö av Jasmina.


Kommentarer
Postat av: filuris

DU SKA MED BUSSEN!!!!

2011-01-18 @ 21:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0