I'm a sucker for their gossip, man I take it to far

Medan All time low har spelats i mina högtalare så har jag gjort ordning i mitt rum. Nu har jag en spelgel, en lampa, en dörr..sen är det ingen förändring. Ska till ikea någon dag och köpa allt och inget för att pryda den här lilla buren.
Känner att jag inte har något alls och skriva..blir hemma hela dagen idag. Match imorgon i Flen, samling ett..känns verkligen värt att åka till Flen, det är ju verkligen runt hörnet. Får väl sova/äta/tagga i bilen på väg dit och sedan se till att hamna i en bil som tar mig förbi Max på hemvägen. Känns som en obligatorisk uppgift efter en match.

Ska nu kolla lite på hv klipp och sen sätter jag på en film innan jag somnar.

OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0