I'm going crazy from the moment i met you


Ni kan väl ignorera pandan i mitten och fokusera på min snygga tavla utan ram i bakrunden. Den kanske ser ful ut på kortet men jag älskar den.

Under kvällen blev det inte så mycket träning..inte så mycket fysik heller. Inte ens lite. Men svenskan hann jag med, och nu ska jag krypa ner i sängen och läsa det som vi tydligen skulle läsa tills idag.

Imorgon är det en av våra få korta dagar, kommer då hem vid två och hoppas verkligen att huset inte kommer vara full packat med arbetare...gråter om målaren är här. En mer irriterande person får man leta efter!
Annars händer inget mer imorgon, första passet med AeroBox ska utföras och innan det blir det väl gymmet. Ska försöka klämma in lite fysik där emellan, men min dator kommer ju hem imorgon så det lär nog bli svårt.

Sleep time, OverAndOut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0