I'm the only girl in the world

Min promenad ner till stan resulterade snygga vurpor på stadens gator, några skratt från andras sidor och en liten hjärtattack för att jag såg kungen! Eller ja...efter några sekunders stirrande och en lust att springa fram och niga så kom jag på att det faktiskt inte var han utan bara en man som var lik vår konung.

Nu är klockan runt fyra I belive och jag ska fortsätta med packningen. Klockan halv sex drar jag mig mot Hälso för första gången på länge och pumpar (hatar ordet pumpar...så fult.) innan zumban. Ska se om pappa kan hämta mig, annars finns det en chans att jag ramlar och slår ihjäl mig.

Nu måste jag återgå till packningen om jag ska hinna. Ska tydligen också laga mat för pappa ska sitta i möte i vårat egna hus. Någon gammal viktigt gubbe kommer och ska prata affärer, så pappa kan inte förse mig med mat som han ska. Räknas att inhandla pizza som att laga mat?


for tree weeks..lovelyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0