Life is awesome, it's great, it's fucking unbelievable..eller?

Just nu, med en stor risk att låta fullständigt emo, så hatar jag mitt liv. Det är så äckligt att jag skulle kunna ta livet av mig. Vet ni varför..jo, för att jag idag lyckades tappa bort min plånbok...fine, jag är en sådan person som tappar bort saker, men jag hittar det alltid på direkten. Allt, och jag överdriver inte, som jag tappat bort har jag hittat. En gång tappade jag femhundra på stan, men dom låg kvar när jag kom tillbaka. Jag tappade bort min ring en gång, hittade den senare utanför mitt hus. Utan att ens vara medveten om det så tappade jag bort min iPod och senare kom det upp en lapp på konsum som mamma råkade se där det stod att dom hittat en blå iPod utanför ett hus på Hammarvägen. Jag ringde, för att jag hade inte sett min iPod på länge, och se på fan så var det den. Ja, ni fattar att jag alltid får tillbaka saker..men nu verkar det inte vara så.

Men nu ska jag sluta vara emo och uttråka er med min otroliga otur.
Förutom min tur i livet så har dagen varit bra. Tre lektioner och alla var ganska chill. Tog två tåget hem och efter att jag nu ringt och spärrat/anmält allt som låg i min plånbok så ska jag packa klart mitt rum.

OverAndOut




Kanske Dubai igen, två veckor i vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0