Livet är en jävla fest, man har det bra tills det spårar




Drog som sagt till Kenny, där ett krök väntade. Började riktigt bra, hade trevligt, träffade folk som jag inte sett på evigheter och även lite nya människor. Men när allt är liite för bra så hände det lite saker, men tydligen så löste det sig efter alla hade dragit.
Nu ska jag hoppa ner i sängen och kolla på film, sova och sedan sova. Imorgon gäller det att göra lite fysik och sedan hoppas på att gud ger mig tv-kanaler...men kom på att det är söndag, vilket inte kommer ge Molly sina tv-kanaler. Får överleva med ettan, tvåan och fyran.

Nu ska jag stänga ner mig från omvärlden ett tag, innan jag börjar typ leka poet eller emo som jag brukar. Det får väl räcka med dom snygga bilderna..

OverAndOut

Kommentarer
Postat av: visheten själv

du har sannerligen en poäng där

2011-01-23 @ 03:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0