Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes of

Har fortfarande inte fått tillbaka min dator, därför den kassa uppdateringen.

Torsdagen var som alla andra torsdagar, seg, tråkig och onödig. Hoppade över tennisen för att jag inte fick något och äta + att min handled vill förstöra mig lite mer. När jag kom hem så pluggade jag till innebandyn. Kom hem klockan elva och somnade väl runt tolv så idag är jag helt sönder sliten.
Även fast ja är så trött har dagen gått snabbt, samhälle, frivillig matte och sen spanska har jag haft så här länge. Har en samhälls lektion kvar..som jag lyckades fixa till klassen, som nu är riktigt nöjda med mig. Annars hade jag varit hemma nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0