Maybe it's not my weekend

Började dagen med en svenska lektion som ersatte fysik lektionen..jag klagar inte direkt. Svenskan är galet chill, vi jobbar med sagor och myter så man får sitta och jobba helt själv. Mycket skönare än att sitta och lyssna på när hon föreläser.

Slutar lektionen om tio minuter och då har jag en halv timmes rast innan Naturkundskapen. Vi ska kolla på film, vilket gör att jag kommer sova. Sen när den slutar har jag bara samhälle innan jag drar hem. Fortfarande galet sugen på bubbelchoklad, så jag funderar på att köpa det innan jag åker hem.

Givande inlägg i brist på annat att göra. Eller brist är det väl inte, men ork.

OverAndOut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0