Tänk vad man kan göra med en liten kniv..

Jag kan väl börja med att säga att jobbigare dag får man leta efter. Helt onödigt att jag åker in till spanskan, även fast lektionen var ganska rolig. När jag kommer hem så åker jag direkt till huset och jobbar där tills det är dax för match. Första kvalmatchen, vinst som vanligt. Ett mål från min sida, så jag är nöjd.

Just nu igger i min säng och lyssnar på Kent's bästa låtar medan jag försöker ta reda på hur fan jag ska hitta kraft tills imorgon. Blir att vara i huset hela dagen..men jag lär nog klara det om jag får ha kent i öronen. Jocke Berg är verkligen klockren och låtarna är underbara.

Men nu ska jag lägga mig och kolla på några hv-klipp och sen House. Tänkte ta vara på min sista natt i det här huset. Halv 10 imorgon kommer personerna som ska flytta in här och efter det så är det deras hus. Ska nog slicka på väggen, bara för att jag kan.

OverAndOut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0