Old stuff brings back the best memories

Nu är jag hemma från en helg med Fanny. Sov över där igår så därför blev det ingen bloggning.

Idag har jag hunnit med att kolla på mitt gamla lag i innebandy i Nyken och packat ner en hel flyttkartong, sen var jag tvungen att ta en paus. Att flytta är jobbigt, men något som gör det femhundra gånger bättre är alla gamla minnen man hittar. Lappar, bilder, fotoalbum, vänskapshalsband..även fast det får mig att sakna de gamla dagarna mer än någonsin så är det skönt att få en påminnelse att dom faktiskt har funnits.

Resten av dagen ska jag fortsätta att packa och sedan vid sju träffar jag Fanny igen.



En kent biljett, en bild på mig och pappa, en lapp från Felicia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0