So wrong it's right

Löpningen gick mycket bra. Med tanke på att jag inte tränat på nästan två månader och att jag inte har riktigt samma kondis som innan operationen, så är jag nöjd att lyckades hålla ett sådant högt tempo.

Nu är jag hemma och sitter och kollar på Rush hour 2 på sexan och dricker varm oboy..galet vad jag är värd det.
Speciellt Rh, jag är värd lite skratt i dessa mörka tider. Synd att jag bara har en galen träningsvärk i magen vilket betyder att det gör ganska ont att skratta men det är värt för att magrutorna ska börja komma tillbaka.
Sen är det även värt att nämna att Hv vann idag mot Luleå. Ingen överraskning, men en utökning på serieledningen.

Imorgon är det skola så nu ska jag fixa naglarna sen måste jag sova.

OverAndOut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0