Stay the night

Jag tror att jag pratar för hela sveriges befolkning när jag säger så här...jag vill åka utomlands. Inte om en månad och jag vill inte vänta tills påsk, utan jag vill åka NU! Jag är mest sugen på att åka till Thailand, Egypten eller Indonesien. Har iofs varit i Egypten och Indonesien, så en resa till Thailand skulle inte sitta fel. Tyvärr är det halvt omöjligt att åka bort mitt i terminen när man går natur..eller inte omöjligt, men det betyder att du kommer komma efter som en jätte banan...så mina planer på en semster får vänta.

Nu ska jag stänga av datorn i några timmar och sedan göra något annat, som fysik och hjälpa till.


Bilden är från underbara Dubai och den ända jag orkar leta fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0