Sun-side

Nu har jag, precis som säkert mer än halva Sveriges befolkning, kollat på solsidan (där av den lite bögiga rubriken..) och precis som mer än halva Sveriges befolkning är jag fast! Eller fast och fast, men jag ska definitivt se det igen.
Men nu ska jag hoppa ner i min säng och kolla på House. Imorgon är det en ny dag och jag ska upp så tidigt som sju. Sorligt nog är det sovmorgon...
Efter skolan så ska jag plugga till Zumban och efter det ska jag till syd poolen och spinna med laget. Mitt knä älskar verkligen spinning..lur. Kommer halta som en gås på tisdag.



OverAndOut


Kommentarer
Postat av: Olivia

Svar; & jag dig! Never forget <3

2011-01-23 @ 23:33:29
URL: http://oliviab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0