That everything I said and did, wasn't just deceiving


Gammalt

Efter att firat lyckan över att kommit hem ett istället för halv sju så var det bara och börja och bära ner det sista. Nu står i princip allt i nya huset och jag spenderar min näst sista natt här idag...sick.
Efter all packning så drog jag ner till gymmet där kondition stod på schemat, innan det var dax för den efter längtade innebandyträningen. Var seg i huvudet och helt flummig under början, men skärpte mig och tillslut gick det helt okej. Hoppas dock att det blir bättre tills matchen imorgon.

Imorgon har jag sovmorgon till halv nio (!!) och åker in till spanskan för att sedan vända och åka hem igen. Känns lite waste kanske, åka in och sen ta nästa buss hem..men jag kan ju inte missa en spanska lektion! (känn ironin)
Nej, jag åker mest in för att få så lite som möjligt att städa..

Nu ska jag duscha och sen kanske kolla på en film innan jag somnar.

OverAndOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0