Undan för pundarn

Orkar egentligen inte skriva, plugg och träning har stått på schemat, men måste tvinga ner mig ett inlägg.

Vaknade upp imorse av världens värk i höger handled. Efter att ha granskat den svullna, röda leden så kom jag fram till att jag troligen har fått tillbaka en inflamation från en tennisskada. Har första tennis träningen på evigheter imorgon och nu vet jag inte om jag kan vara med på den eller innebandyn.
Annars har dagen varit helt okej, men skola är skola.

Pluggade fysik när jag kom hem eftersom jag tydligen har prov nästa vecka..panik! Sen blev det en timmes gym för att ta igen för att jag tydligen missade en fysträning med laget (?) och nu sitter jag här och ska sova.

OverAndOut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0