Take this life

2 dagar och 17 timmar sedan jag skrev, skönt.
Under dom timmarna har jag:

  • Flyttat
  • Flyttat
  • Flyttat lite till
  • Knappt sovit
  • Förstått att en dörr är underskattat.

Just nu är jag på äckligt humör. Är inne på en tid i månaden där jag har en sjukt behov av Marabou bubbelchoklad och där allt som heter Föräldrar driver mig till vansinne. Nice liv.
Dagen har vart helt okej faktiskt. Labb med asken elever på morgonen och sen matte, naturkundskap och dans. Har verkligen börjat gilla idrottläraren nu, det tog kanske ett tag men nu är det bara att börja fjäska.
Hade tänkt dra till gymmet senare, men tror inte att jag varken hinner eller orkar. Har svenska och sen borde jag gör lite fysik.


Kommentarer
Postat av: rasmus rogstedt

Molly är arg

2011-01-17 @ 19:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0