Do you ever feel like a plastic bag?

Mådde för dåligt igår för att ens tänka på att blogga. Sov i fyra timmar när jag kom hem och sen låg jag och tyckte synd om mig resten av kvällen. Eftersom jag av en anledning var tvungen att gå till skolan idag så tvingade jag mig upp ur sängen när jag istället kände att jag bara ville ligga kvar och sova hela dagen. Men det hände liksom aldrig. Och det, plus att jag bara var på två lektioner idag, gjorde min dag totalt onödig.

Annars har jag fysikprov på fredag, banan är så jävla gott och mitt knät har råkat på en inflamation i muskelfästet. Fick träna lite smått och sedan göra ultaljud på knät. Nu är det vila som gälller och om en vecka ska jag tillbaka som vanligt, då blir det ultaljud och kanske akupunktur.



Kände för att visa er mitt halva-nästan-färdiga-stökiga-kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0