i'll do anything for you

Ingen uppdatering på länge, bodde hos Jasmina igår också och då vill jag ju gärna umgås med henne så mycket som det går och inte blogga.
Jag vaknade idag som förväntat upp hos Filuren på morgonen, trodde jag ja. Klockan var runt två..dock var det en förbättring eftersom jag vaknade halv tre igår. Jag förstår inte riktigt hur länge jag kan sova och verkligen inte hur mongot inte väcker mig.
Ah, men gårkvällen hos henne var iaf dunder nice! Vi käkade pizza och morötter&gurka med dipp medan vi kollade på någon film och idol auditions.

Nu har jag precis kommit utan från duschen och ska städa mitt rum för senare kommer den mycket saknade Fanny till mig. Men nu ska jag gå och se till att jag ser helt okej ut tills snyggningen kommer.

OverAndOut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0