Yes, I would die for you baby

Känner mig helt oinspirerad till den här skiten nu för tiden. Men bara för att jag känner mig tvungen så får ni väl ett inlägg nu.

Fredagen blev det inget girls i köket. Istället spenderades kvällen sittandes i soffan, ätandes mosad banan och kolla på let's dance medan mitt liv las in på datorn igen. Märkte tyvärr att jag tappat bort ALLA mina dokument och jag sörjer fortfarande dom.

Dagen idag börjades riktigt lamt. Sims till klockan fem, då fick jag stressa sönder för att duscha/fixa mig innan jag skulle till Nykvarn. Mötte upp Olivia för att käka och sen gick vi till hallen för att kolla på vårat älskade lag. Andra förlusten var ett faktum och jag kan säga att det suger ganska hårt att förlora. Jag har nästan glömt bort hur det kändes att inte vinna..som tur är har jag glömt bort hur det känns att förlora varje match.
Nu kom jag precis hem och vill bara gå och lägga mig, inte till någon fest. Därför tar jag på mig namnet torrfitta med glädje och sätter på sims. Eller House, valet är svårt.

Annars så blev det här ett långt inlägg men jag har bara en sak kvar att säga, och det är att jag vill idiotförklara lite folk. Som idag tillexempel, Hv förlorar sin andra match på straffar idag och jag får frågan "Hur kan du heja på hv, dom förlorar ju?" Snälla gott folk, tror ni att jag hejar på dom för att dom vinner? För att dom tog sm-guld förra året eller för att dom är serieledare nu? Om ni tänker till så vet ni nog svaret.

Men vi lämnar det sådär, skulle kunna predika i evigheter om vilka idioter det finns i världen men vill inte ta upp mer tid eftersom säkert hälften av er har slutat läsa.

OverAndOut

Kommentarer
Postat av: linnea bästa lindgren

ätandes mosad banan och kolla på let's dance,

Molly det lät väldigt äckligt..



plus att jag läste allt :D

predika mer om idioter* då gillar jag din blogg'is mer!



PUSS

2011-01-30 @ 12:26:27
Postat av: molly

hahhaaa, det är faktiskt riktigt gott!

braa gumman och du gillar redan min blogg så jävla mycket! PUSSSS

2011-02-03 @ 10:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0