You make my heart go bum-bum-bum

Om tre minuter börjar elitserien, HV möter Modo i Kinnarps. Har även lärt mig att satsa på spel idag när jag hjälpte Ali och Haris..man kan väl bara hoppas att jag vinner. Priset är 31 000..skulle sitta ganska nice.

Eftersom det var torsdag idag så hade jag inte förväntningar på att det skulle bli en trevlig dag. Lång dag, men många äckliga lektioner och endast en bra. Nu sitter jag här, med godiset jag ska ha imorgon och inser att allt i fysiken inte riktigt sitter. Verkningsgrad är det ända, så nu ska jag smsa Thomas och fråga hur man gör. Medan jag väntar på svar ska jag käka godiset som skulle vara till provet imorgon och jobba lite annat i fysiken.

Har sovmorgon imorgon, börjar tio istället för halv nio. Men bara för att vara häftig tänker jag ställa klockan på halv åtta.

Edit: Maah, matchen har börjat. Suger att inte ha tv och att behöva lyssna på äckelradio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0