zuuumba

Får verkligen hets, enorm super hets för att jag inte kan hitta mina inloggnings uppgifter till hälsoskaparna. Sen kan man inte be dom skicka det heller...då måste jag ringa dom vilket jag hatar. Jag har en fobi för att prata i telefon. Okej, att säga att det är en fobi är nog att överdriva ganska mycket..låt oss bara säga att jag verkligen verkligen verkligen inte gillar det.
Anledningen till mina desperata försök att få tag i hälsoskaparna är för att jag imorse äntligen fick klartecken från min ortoped och sjukgymnast att jag får börja träna, så nu jävlar kör vi. Ska ta ett pass med Zumba idag, ni vet det som alltid går på tv-shop. Sen hade jag tänkt att jag kanske går dit lite tidigare och springer eller joggar. Vi får se om jag hinner, måste packa klart eftersom vardagen tar till imorgon.

Nu ska jag ut och ta en promenad till Ica och handla mat sen fortsätter packningen. Håll tummarna att jag överlever vägen till och från ica, det är så sjukt äckligt halt!

OverAndOut


Tror inte direkt att det funkar så, men det verkar ruligt!

Kommentarer
Postat av: filureeen

vill också :(

2011-01-10 @ 13:54:08
Postat av: saga

Vaart ska du träna det?? :D verkar ärligt sjukt kul när man ser det på tv!

2011-01-10 @ 16:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0