Captain Jack Sparrow

Skrev ett as långt inlägg nyss, men det försvann. Just my luck..men jag kortar ner det lite.

Min första lediga dag är ett faktum och verkligen otroligt skönt. Har tränat och kollat på gamla avsnitt av VD. Plöjt nästan hela säsong ett, respekt. Så mitt liv är ganska awesome..jk. Saknar sällskapet av en mänsklig själ utanför jobbet. Saknar otroligt nog Mariefred. Men har snart (..) avklarat en vecka här vilket gör att det bara är fyra kvar.

Har även börjat planera vad jag ska göra av alla mina stålar som jag tjänar. 17-19 k är inte dåligt för en sexton åring. En sak är säker iaf, jag ska inte ha några hämningar när jag kommer hem. Efter fem veckor i en stuga själv så kommer jag vara på ett rejält humör. Ska ner till Göteborg, grönan ofc, partyy med mina vänner och nästan slänga pengar runt om mig. Inte bokstavligt talat..

Denna är nästan redan min, bara en knapptryck. Topshop £38.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0