Storsjö Yran 2011!

Är fast i fotbollens grymma värld medan jag sitter och kollar på tåg och buss resor, hotell, försöker få ihop ett spel schema till..Storsjö yran!! Min älskade vän Fanny Elisabeth Hansson Masreliez kommer nämligen upp till mig under tre dagar och då ska vi gå på Östersunds festival. Något otroligt taggad är jag, tre dagar med grym musik, människor i mängder och med mina grymma vän vid sidan..wiiiiwihihihiwi.



Om ni inte ser så börjar vi på torsdag med Daniel Adams Ray och sedan Slagsmålsklubben. Fortsätter med Veronica Maggio, Lykke Li och Rebecca & Fiona på fredag och avslutar det hela med Håkan på lördag.
Andra artister som The sounds, Timbuktu, September, The ark mf spelar också, men dessa lockar mig mest.


Kommentarer
Postat av: Vickan - allt i rosa

Låter hur kul som helst :) Jag vill också åka på något sådant!

2011-07-18 @ 00:19:14
URL: http://blogg.alltirosa.se
Postat av: Leila

Kika in hos mig, lämna gärna en kommentar efter dig :)

2011-07-18 @ 00:23:30
URL: http://lleila.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Hej!

jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och anmäla dig:)

Finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför min 200-600 unika läsare /dag:)



Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?;)

Kram

2011-07-18 @ 21:11:18
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0