Tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart

Det är när jag sitter hemma helt själv som jag inser hur mycket jag saknar mina vänner. Ett umgänge. Känslan av att vara omgiven med människor som får dig att må bra, skratta. Saknar kvällarna på hökan med Hugo och Fanny, saknar myskvällarna med Flickorna pratandes om allt och inget, saknar att sitta i hamnen och njuta av att bli uppäten av mygg..haha. Imorgon eller nästa helg blir det iaf att ta upp en liten del av det umgänget, men med personerna som bor här. Ska blir trevligt, hoppas jag iaf!

Sitter helt nyduschad i soffan iaf, som jag gjort hela dagen. Ingen jobb idag pga min fina sjukdom som jag så fint dragit på mig helt själv. Men var tvungen att vila, är så trött på att vara sjuk hela tiden. Har seriöst varit sjuk sedan jag kom upp hit..men imorgon ska jag tillbaka till jobbet och det blir nog en hel-dag, så vi får se när jag kommer hem.







'

Igen tack..! Längtar redan, är det normalt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0