I can be your hero baby

VM finalen kan bara beskrivas med ett ord...wtf?! Seriöst, USA gör mål..Japan kvitterar när det är några minuter kvar av ordinarie tid..USA gör mål i förlängningen..några minuter senare kvitterar Japan igen. Det tar aldrig slut.

Jobbade sex timmar idag, städade en massa och sen gjorde jag inte mycket mer. Seg dag i restaurangen så det fanns inte direkt mycket att göra. Börjar bli lite smått hungrig igen, fick bara i mig lite kanter av en pizza och en macka idag. Äter verkligen inget när jag är här uppe, har ingen lust och blir helt enkelt inte hungrig. Igår åt jag två måltider på en dag och jag höll på att spy, har inte ätit det på två veckor..haha. Äter inte frukost så mitt första mål äter jag några timmar in på jobbet och när jag kommer hem är klockan ofta nio, och då dricker jag en kopp te innan jag somnar.

Ja, det kanske är något fel med mig..sova kan jag iaf göra. Vilket jag ska göra nu.

Btw, Japan vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0