''Snape, Snape, Severus Snape.."

Är det inte konstigt att fler unga mammor kommer från jämtland, speciellt småbyar? Nu kanske jag är fördoms full, men jag sitter och kollar på Outsiders om unga mammor och alla är från jämtland, kiruna ect. Är det konstigt på något sätt eller vet dom inte vad p-piller och kondom är här uppe eller. Ska kanske göra dom medvetna om att få barn när du är tretton är inte så jätte roligt. But what the hell, what do I know?

Innan jag somnar så erbjuder jag er en video som alltid får mig att skratta. Nej skratta är inte tillräckligt..
För att ni ska förstå vad jag menar, tycker jag att ni ska gå in på PotterPuppetPals. Hihihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0