Och så toppar man med två utvecklingsstörda kurder

Score, nu är jag ledig. Eller inte riktigt, ska ner till jobbet imorgon över lunch och kolla in att rummen är okej och sedan är jag på jour, Charlie kan alltså ringa mig om det blir mycket.
Imorgon är mina planer att tvätta, träna och sola. Tvättningen kommer att ske på egen risk..har aldrig tvättat förut. Hade med mig ca 16 par trosor och 18 par strumpor, vilket nu börjar ta slut. Tog med mig lite till mormor, men nu är det dax att ställa sig där själv...jag kommer inte ha några kläder kvar! Men det är ett måste nu, samma sak med solningen. Känner att mina vänner kommer se ut som pepparkakor jämfört med mig om jag inte pressar lite nu.

Annars är det åtta dagar kvar tills jag jobbar min sista dag, sick. Eller egentligen slutar jag jobba den 26e men eftersom jag ändå inte ska jobba efter den 28e tänkte jag köra en lång vecka. Även fast jag inte direkt haft jätte roligt så har tiden gått snabbt och allt är väl tack vare mina underbara arbetskamrater. Kommer nog sakna dom lite, men det blir att återvända i vinter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0